Reklamačný poriadok
Kupujúcemu odporúčame, pred
prevzatím zásielky od pracovníka prepravnej spoločnosti, skontrolovať či
zásielka nie je poškodená. V prípade, že obal je poškodený tovar
nepreberajte.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti len ako zásielku (dobierky nepreberáme). Balík a reklamovaný tovar musia byť riadne zabalené a musia obsahovať: komplet reklamovaný tovar, faktúru, popis reklamácie, závady a kontaktné údaje kupujúceho.
Ak
je reklamácia opodstatnená riešenia reklamácie si vzájomne, predávajúci
a kupujúci, dohodnú, pričom kupujúci akceptuje postupnosť:
1.
Odstránenie závady 2. Ak sa závada nedá odstrániť tovar bude vymenený za
nový alebo dohodou za tovar podobný 3. Ak nie je možné realizovať
postupnosť podľa 1 a 2 potom predávajúci vráti peniaze kupujúcemu.
Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí maximálne do 30 dní od dátumu
uplatnenia reklamácie kupujúcím. Vybavením oprávnenej reklamácie sa
záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v
zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná
doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. Chceme Vám dať
na vedomie, že vždy sa budeme úprimne snažiť akýkoľvek vzniknutý
problém, vyriešiť len k vašej maximálnej spokojnosti. V prípade
problémov s konaním resp. nekonaním, našich pracovníkov, kľudne
zavolajte konateľovi spoločnosti na tel. č. 0915 818 818.
ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
Nakupujúci
– spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o
nápravu (e-mailom na objednavky@garnize-eshop.sk), ak nie je spokojný so
spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa
domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na
túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania,
spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia
sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS)
podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené
právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ
podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Príslušným
subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská
obchodná inšpekcia, www.soi.sk alebo iná osoba zapísaná v zozname
subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom
hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených
subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Chceme Vám dať na vedomie, že vždy sa budeme úprimne snažiť akýkoľvek vzniknutý problém, vyriešiť len k vašej maximálnej spokojnosti. V prípade problémov s konaním našich pracovníkov, kľudne zavolajte konateľovi spoločnosti na tel. č. 0915 818 818.